Post by portvicchoiperda on Feb 18, 2022 20:09:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pusselspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pusselspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar guld ▞▞▞
▞▞▞ Pusselspel 2022 version ▞▞▞
Bra tid
popup-annonser som galningar.
Det är roligt att leka och koppla av att bara ligga i sängen och leka men det finns många tillägg
Brukade älska det här spelet, men efter en nyligen uppdaterad uppdatering kan inte få över 1000 poäng eftersom spelet ger 3x3 rutor konstant. Inte kul längre m
Jag gillar spelet, eftersom folk har gillat spelet, har jag laddat ner det bara för att prova det.
パズルゲーム 頭脳系 isa
Fantastiskt spel, jag älskar det, det är avkopplande och motionerande. Stort upp till Skaparen.
Spelet är bra, ungefär som förväntat. Problemet för mig är att reklam stör ljudet. Om du spelar musik på en annan app, när du går till spelet, spelas en annons som tystar den andra appen, och varje gång du går till den andra appen för att trycka på play, händer samma sak varje gång så du kan inte använda någon annan app för musik när du spelar spelet. det är förmodligen bara annonsleverantören men jag antar att det kan undvikas genom att inte spela en annons varje gång du byter till spelet...
Du kan inte flytta runt pjäserna och när blocket skärs flyttas de inte ner för utrymme
Jag gillar själva spelet men jag blir ständigt avbruten av annonser som dyker upp mitt i ett drag. När det händer tappar den min bit vart jag än befann mig när annonsen dök upp. Det finns annonser längst ner, varför måste de dyka upp under spelning? Mellan spelen, okej, men inte under. Funderar på att radera och hitta något annat. Uppdatering: Jag betalade för den annonsfria versionen men blir fortfarande översvämmad med annonser. Vänligen svara på mitt mejl.
Jag tror att det skulle göra spelet bättre om du kunde riva friden i stället för att de alla förblir desamma ( Sorry dislexea)
Om spelet tillåtit mig att rotera pjäserna, skulle jag ha gett det ett högre betyg.
Jag gillar det men massor av annonser. Blir irriterande efter ett tag.
Gra Puzzle Strategie qcu
Älskar att försöka lägga pusslet och älskar också färgerna.
Gillade inte känslan.
Jag laddade ner det här för ungefär 5 minuter sedan och jag ÄLSKAR det redan eftersom du måste passa in blocken i mönstret du väljer och från alla olika former varje block har det kan bli mer knepigt men det är utmaningen du behöver för att bli av av blocken för att hitta en plats där de kommer att passa så allt som allt gillar jag verkligen det här spelet redan så för mig är ni alla redan belönade med mina fem stjärnor redan WOW! Jag ska ge er alla en trevlig vänlig klapp på axeln 👋 bra jobbat 😉👍
Många tillägger och mina barn älskar det.
helt hemskt efter uppdateringen.
det här spelet brukade vara ett roligt sätt att spendera min tid på, men nu har det blivit ospelbart med dessa halvsidestillägg som visas på skärmen mitt i spelet. du kan inte lämna dem, de fortsätter att loopa eller fryser i skärmen. Det är för dåligt. Jag skulle inte längre rekommendera det här spelet till någon.
เกมปริศนา ยุทธศาสตร์ vtfp
För gems i enapp
Falska kommer som många annonser
som spel. för mycket popup-annonser och tvingar överskrider musikappen. :-(
Färger gör denna version mer intressant.
Tråkigt🤨😪, jag tycker att du ska lägga till nya och roliga nivåer 🤔
Jag älskar det här spelet. Den har väldigt lite tillägg mellan vilket är bra
Kan du snälla inkludera en funktion där du kan vända pusselbitarna. Bra skulle också vara om du byter ut en pusselbit så fort den har använts, så vi har alltid 3 bitar att välja mellan. Det blir riktigt tråkigt och frustrerande som det är nu
Pusselbitarna tappas innan du är redo...skruvar upp hela spelet
Vänligen fixa det här spelet för att få @ perfekt poäng .... fryser från början ....
ধাঁধা গেম কৌশল xgox
Happy Cooking 2: Cooking Games სხვადასხვა imm
Ännu ett av dessa spel som låter dig få en hög poäng som är omöjlig att replikera bara för att visa dig annonser.
För många annonser
Detta brukade vara ett bra spel att luta sig tillbaka och koppla av med, men efter den senaste uppdateringen är det bara irriterande. Du spelar knappt varje match ett par minuter. Vänligen gå tillbaka till den tidigare versionen. Det här är inget roligt alls. Hela poängen med ett spel är att njuta av att spela det och att det ska ta minst flera minuter.
Bra
Anledningen är för att det finns för många annonser och det blir irriterande så om möjligt får annonserna omöjligt
Genom att spela woody hjälpte det mig att spela det här spelet och jag gillar det eftersom du måste veta var du ska lägga nästa pjäs och det håller dig i rörelse.
Älskar det här spelet!
För många annonser men ändå kul.
Värst
För många annonser kan inte spela spelet
Det är roligt att få hitta olika pusselbitar och pussla ihop dom!!!