Post by portvicchoiperda on Feb 18, 2022 20:03:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
Jag gillar verkligen det här spelet, men för andra gången på ungefär en vecka kraschar mitt spel. Jag går in i spelet, det visar mig "belöningspopupen" och sedan kraschar det bara. Första gången detta hände installerade jag om spelet, men mina framsteg gick förlorade, även om jag var inloggad på Play Games. Sedan spelade jag bara nivåerna igen eftersom det bara fanns ett fåtal av dem, men nu kommer jag verkligen inte att börja från början igen. Hoppas detta löser sig. Jag ger det mer än gärna en positiv recension.
Älskade det här spelet, avslutade precis den tredje fasen tidigare. Men när jag uppdaterade det så att jag kan få tillgång till nästa nivå återställdes spelet... Och jag skulle behöva börja om från början... 😭 Varför?
Ger 2 stjärnor mindre eftersom det inte finns några ytterligare uppdateringar för att öppna nya restauranger...vet inte om några ytterligare planer än.
Enkel installation älskar grafiken och spelandet. Det frös dock en kort stund
Kitchen Scramble 2 är ett roligt och ibland utmanande spel. Älskar grafiken också.
Den senaste uppdateringen gjorde mer än att förbättra grafiken. Det gjorde det också mycket svårare. Förut kunde jag överträffa alla "extra" pjäser med minst tusen - nu kan jag inte slå dem. Uppdateringar bör ALDRIG öka svårigheten för ett spel. Det, och det faktum att jag har väntat så länge på att nästa restaurang ska komma ut, betyder att jag är FÄRD med det här spelet.
Jag kan inte spela den klarade nivå 6. Den säger att du ska trycka på, men där ordspråket att trycka är på fel ställe och det kommer inte att slockna, även om du startar om spelet. Har försökt avinstallera och starta om spelet men när leve 6 är klar händer samma sak. Väldigt väldigt irriterande!
Efter att ha reparerat min telefon installerade jag om spelet och det börjar från nivå 1. Hur kan jag få tillbaka min färdiga nivå.
Jag gillade den första köksscramblen så ladda ner den här, såvida du inte är villig att spendera "riktiga" pengar kommer du inte att komma särskilt långt på de nivåer som du inte kan avsluta om du inte uppgraderar och du inte tjänar tillräckligt med pengar för att göra detta.
Jättekul, utmanande men inte omöjligt, där du blir uttråkad och ger upp att spela kan inte vänta på fler världar
Spelet blir för hårt på nivå 6 och du har bara fastnat där.
Ny telefon som laddades ner en andra gång första gången hade lite kinks i den men jag ska ta den en dag i taget hålla fingret på avinstallationen
Fantastiskt och roligt spel, men det finns inte tillräckligt med nivåer för att fortsätta spela efter att du passerat tacosstationen, det finns inga andra nivåer att spela, du måste vänta tills de skapar en. Det borde redan göras så att folk kan fortsätta spela... varför måste du vänta så länge för att gå vidare till nästa nivå. Avinstallerar spelet eftersom det inte finns något kontinuerligt spel. Apputvecklare måste avsluta spelet så att folk kan spela och sluta oroa sig för pengar.
..spännande spel ... men kan du snälla mindre priset på ingredienser .när du uppgraderar det ..det är så dyrt ..tack...
Nu måste jag börja om från början. Jag har spelat det här spelet förut. Alla nivåer är borta, det gör mig inte glad.
Hur får jag tillbaka mitt sparade spel.
Varför det tar så lång tid att öppna nästa lastbil🤬
Skulle ha gett 5 stjärnor men behöver fler restauranger
Du behöver mycket justering
Kitchen Scramble 2: World Cook Priložnostne xvq
Hittills har min erfarenhet varit bra jämfört med den första köksscramblen som jag spelade hela tiden. Den här är mycket bättre än så länge och jag gillar det faktum att du kan tjäna pengar och diamanter och köpa maten och uppgradera men ändå tjäna pengar för att kompensera för det och fortsätta spela. När jag kommit längre i spelet kommer jag att återkomma med ytterligare en recension.
Crash Bandicoot: On the Run! Toiminta xxfn
Älskar konceptet hatar frysningen.
Kitchen Scramble 2: World Cook Alkalmi xbq
Det är första gången jag spelar, har verkligen inte känslan av det ännu men försök igen om ett par dagar
Utmärkt spel och annonserna är korta så ännu bättre.
Bra spel men jag älskar det första bättre
Efter att ha gjort de två första faserna, nu på gyroville men det låter mig inte spela, säger jag till mig att stänga appen. Det har gått tre dagar nu har jag inte kunnat komma in i det.
Jag har alltid gillat Kitchen Scramble-spelet. Scramble 2 är ett utmärkt spel. Jag skulle rekommendera till alla som gillar tidshanteringsspel.
Så roligt och enkelt och gillar verkligen det här spelet.. Inga popup-annonser..
När lägger du till ytterligare en nivå? Det slutar med Gyro Hero.
Gillar spelet. Slå alla nivåer. Har väntat i över 2 månader på att en ny nivå ska låsas upp. Färdigt att vänta. Tar bort spelet.
Bråkat...Jag gjorde precis ett köp för $2,99 och fick aldrig mina powerups...och jag blev lurad från att vinna nyckeln från omgång 40 för att fortsätta till nästa nivå...Jag svarade på kvittot jag fick från köpet begär en återbetalning...Jag fick aldrig en återbetalning...dessa människor är bedragare...de verkar inte vilja att du ska ta dig till nästa fas av spelet...Jag gör en bedrägerirapport via min bank!!!
Så jag gillar verkligen spelet men jag har väntat på att fler nivåer ska spelas i minst två veckor, hur länge till? Enda anledningen till att jag gav 3 stjärnor
Kitchen Scramble 2: World Cook Grand public yeef
Jag visste inte att jag inte kunde spara jag bytte telefon och jag förlorade allt! Jag spenderade pengar bara för att det skulle bli borttaget. Jag tappade alla mina nivåer, jag är så arg.
Jag gillar verkligen spelet men det är inte färdigutvecklat. Jag har slutfört alla 3 nivåerna och väntat på nya ett tag. Under tiden försöker jag slutföra målen men många av dem kan jag inte slutföra. Till exempel försöker jag uppnå ett mål genom att använda 3 godisar och jag kan inte använda dem. Jag önskar verkligen att det här fixar sig snart.
För spelet är riktigt dåligt.......
Du måste använda för många jems, och jag har sett att det kommer snart i en månad nu. Jag är redo att spela nästa nivå.
Det fanns bara 3 nivåer att spela. Du blir exalterad av att spela sedan är det klart.
Det är ett bra spel men man, känsligheten är helt enkelt inte bra. Jag klickar på det jag vill ta tag i och det plockar inte upp det så det skruvar över min nivå eller ger det inte till kunden. Det gör det bara väldigt frustrerande.
Det var kul tills det inte lät mig spela nästa nivå och jag har köpt saker!
Kitchen Scramble 2: World Cook Casual hnv