Post by portvicchoiperda on Feb 18, 2022 19:42:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
Fryktelig klarer ikke engang å komme ut av opplæringen hprrible knapper kjip spillmekanikk mindre enn 1 stjerne hvis jeg kunne
Dette er han fantastisk, og jeg vil anbefale folk å få det. Jeg tror det er lettere å slå vokterne, og det var alt jeg ønsket, andre har sikkert bedt om det, men så går vi. Jeg skal legge igjen min gamle anmeldelse her ------------> Jeg vil gi den 5 stjerner, men det er veldig vanskelig å beseire foresatte. Jeg hadde det beste systemet jeg kunne mønstre, og foresatte bare sprengte det hele og jeg gjorde bare 10% av dets helse etter å ha forhastet det et par ganger med dronemannen min.
Mindustry Aksyon hzzd
Fantastisk spill. Hvis du savner factorio mens du reiser, feirer jul osv, sjekk det ut!
Bare greit. Hovedproblemet er angrepene. Det starter greit, men de blir raskt overveldende både i antall og frekvens. Du ender opp med å bruke all tid på å reparere, noe som gir deg ingen mulighet til å bygge ny teknologi. Så det blir slitsomt å gjøre små fremskritt. Og Gud forby deg å forsterke et område for da vil AI-en bare ta en helt annen rute og ødelegge alt i veien fordi du måtte bruke de siste 20 nivåene til å fokusere på området de angrep. Dårlig balanse.
Dette spillet er altfor morsomt for prislappen på $0. Hvis dette hadde vært et betalt spill, ville jeg kanskje gitt det 4 stjerner, men gratis? Dette spillet har SÅ mye mekanikk, så mye som skjer, og jeg kunne ikke legge det fra meg på flere uker. Jeg er sikker på at andre har spilt slike spill, kanskje noe sånt som Factorio, men det har jeg ikke. Du lander i disse og begynner å utvinne området for ressurser mens du kjemper mot horder av fiender ved å bygge tårn. Det er som 2D Minecraft + Tower Defense.
Virker som et kult spill, men jeg klarte ikke å komme forbi de forferdelige kontrollene
God idé, men dårlige kontroller og dårligere instruksjoner gjør den i utgangspunktet uspillbar
Dette spillet er virkelig morsomt! Jeg ville gitt den en 5/5, men av en eller annen grunn sletter den alle lagrede data når jeg lukker spillet. Jeg kan ikke lagre noen fremgang jeg gjør i dette spillet, noe som gjør det helt ubrukelig å spille. Så synd :/
Fryktelig spill. Bygget mye. Flyttet alt uten å ville det, da opplæringen ikke forklarer hvordan. Prøvde å flytte alt tilbake på plass, valgte bort transportbåndet, mistet alt jeg bygde. Tapte en halvtime. Spiller aldri igjen.
Virker som et morsomt spill, men det er veldig vanskelig å plassere noe.
bra, men opplæringen kan kreve litt arbeid, knapt noen straff for å tape, du kan ikke se hva som er på motgående bølger
Kampanjen er MEI til vanskelig de fleste åpne fiender vil komme ut på sektorer med den eneste utveien som bly og kobber som spirocts og festninger. Jeg mistet omtrent 4 sektorer på grunn av dette..... Jeg føler at sektorene ikke burde være i stand til å være angrep etter at det har vært angrep som 5 ganger jeg mistet nesten 12 sektorer til 100+ bølgeangrep. Og de fleste enheter nå kan bare enten klatre eller makulere gjennom de fleste vegger. Jeg hadde et flekket fjellforsvar på 5 store titanvegger tykt forsvar og en septere rev gjennom det på 30 sek.
Mye potensial, men opplæringen er forvirrende. Kanskje etter en oppdatering vil jeg prøve igjen.
Super bra spill!
Jeg kan ikke fullføre opplæringen fordi jeg ikke kan lage et belte fra gruven til basen da det er så vanskelig å endre retningen på beltet. Gjør dette mye enklere med en endre retningsknapp når vi har valgt beltet, og jeg vil prøve på nytt spill og gi flere stjerner
Forferdelig spillgrensesnitt. Dum opplæring. Jeg spiller tårnforsvarsspill, gruveressurser og strategioppgraderinger. Men dette suger virkelig. Transportørsystemet er det mest i klosteret i det hele tatt, det gjenkjenner ikke engang hvor det skal kobles til, inn, ut eller kryss. Å prøve å være unik gjør ikke spillingen vennlig
Dette spillet satte meg inn i den grunnleggende tankegangen for bygging/ressursstyring som jeg liker. Utfordrende og givende kampanje der du låser opp ny teknologi mens du oppdager flere mekanikker og ressurser.
Dette er en feil: av en eller annen grunn når jeg lager metaglass og sender det til kjernen og lanserer, beholder jeg ikke noe av metaglasset. Jeg kan ikke engang bruke det jeg har på nåværende nivå til å lage ledninger eller noe annet. Dette må virkelig fikses, og gir fortsatt 2 stjerner for et veldig morsomt og semi godt utført spill. Verdt å laste ned og spille, men vennligst fiks problemet med meta glass bug.
Spillet er morsomt og utfordrende, men hovedproblemet jeg har er at opplæringen virkelig suger. Jeg ante ikke hva som skjedde, og jeg var veldig forvirret en stund. Og jeg visste ikke hvordan jeg skulle starte opplæringen på nytt (og det vet jeg fortsatt ikke), noe som gjorde det verre fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle gjøre noe. Det tok meg en stund å finne ut hva som foregikk, og det var hovedsakelig bare jeg som testet ting i sandkassen. Bare gjør spillet lettere å forstå, eller i det minste gjør opplæringen mindre forvirrende.
Ingen mikrotransaksjoner, flott lite spill. I følge Saung-spillstarteren har jeg brukt 28 timer på å spille det. Jeg lastet den ned for bare noen dager siden. Ikke behagelig å si hvor mange. Spillet er enkelt, men bygningene som er tilgjengelige og måten transportbåndene fungerer på, gjør alt til et puslespill for effektivitet av plass og ressurser. Du må tenke fremover på hva du vil ha plass/kunne produsere senere og å ikke gjøre det så bra koster deg.
Fantastisk spill. Hvis dette spillet kostet penger ville jeg betalt 100 %. Det er ikke noe galt med det heller, som om jeg prøvde å nikke i det, men jeg kan bare ikke.
Det kan være et morsomt spill her, men opplæringen er praktisk talt ikke-eksisterende. De bare slipper deg inn og jeg har ingen anelse om hva jeg gjør. Det er en skam.
Jeg likte dette spillet mye, men jeg føler bare at de endret mye ved det og endte opp med å kvitte seg med den originale følelsen av det og gjøre det mye mindre brukervennlig.
Egg Wars სათავგადასავლო uab
Kampanjemodusen er bs. Altfor vanskelig. Oddsen er fullstendig stablet mot deg. Hvis den hadde en enkel modus, ville det gjort den så mye bedre. Akk det gjør det ikke. For å gå i dybden er anti-lufttårnene komisk underkraftige. Og sjefene har absurde mengder helse og kan drepe deg nesten umiddelbart. Hvis sjefene skalert med fullføringen av teknologitreet ditt, eller det ble lagt til vanskelighetsinnstillinger, ville dette bli en 5-stjerners anmeldelse.
Det er flott. Men waaaaaaaay for komplisert for et mobilspill. Som om dette er PC-kvalitetsspill her.
Jeg ville like dette spillet. Det ser imidlertid ut til å være ødelagt. Kanskje jeg kommer tilbake senere
Kjøpte dette spillet på Steam, ble overrasket over å se det gratis i play-butikken. Jeg var nervøs "er det mikrotransaksjoner?" "Hvordan vil dette spille på noe annet enn mus og tastatur?". Frykten min ble stilnet; ingen mikrotransaksjoner, kontrollene er litt kresne, men intuitive. Det er et bra spill, en unik balanse mellom RTS og Tower Defense med et pent progresjonssystem. Jeg ville ha kjøpt spillet igjen, men dette ser ut til å være hele spillet, ingen annonser, ingen mikrotransaksjoner. En perle i et hav av grådighet
Moro! Spillet er helt annerledes enn forrige gang jeg spilte det for mange år siden. Jeg skulle bare ønske det er en superrask måte å legge transportbånd på. Det blir tungvint å gjøre én flis om gangen og hele tiden velge en retning på nytt. Jeg liker scooteren som følger deg rundt. Veldig awsome! Det hjelper når du trenger bare noen få blokker av en bestemt type for å komme deg i gang litt raskere. Takk for spillet!
Flott spill, men de gir ingen informasjon om hva som endres eller oppdateres når det er oppdateringer for appen. Flott spill, elsker det, men dette må løses.
Jeg liker det, men kan du få ut de flyvende tingene fordi alt de gjør er ganske mye irritert du fordi det er ikke mye du kan gjøre fordi du knapt har tid
Enkelt, men ekspansivt TD-spill. Du bygger forsvaret ditt, blokk for blokk, og produserer ting du trenger for å få flere ting, og bølgene blir bare vanskeligere. Ferdighetstaket er høyt, men læringskurven er veldig liten. Når du først har lært det grunnleggende, er du i utgangspunktet i stand til å bruke hva som helst, når du først har lært hva de gjør i beskrivelsen.
Her er et problem jeg prøvde å laste opp en mod og lastet spillet på nytt og modsene er plutselig borte, jeg prøvde å åpne modfilen, men den sa at modfilen mangler og appfilen
Det VAR bra, i sine tidlige dager. Men så kom den visuelle oppdateringen og det gikk bare nedoverbakke. Selv kontrollene var helt annerledes!
Et unødvendig kronglete rot av et tårnforsvarsspill.
Det er verdensrommet Plantes a colory oranye to with a Enemy Red er en døvere sjef en tommel er en onoffice meg.
Mindustry Action hyhf
De første veiledningene er veldig forvirrende fast ved "få kobber fra kjernen", nei ide hvilken blokk som skal trykkes, hvor er inventar
Er det noen fremtidige planer for optimalisering av spillet? Mesteparten av tiden, når 30 eller flere fiender dukker opp, begynner de å forsinke spillet til én FPS. Takk.
Kreativt, men komplekst for å gjøre det fantastisk, enten bølger og bølger av angrep, eller pvp... Du har til og med en kreativ modus i hendene. Kampanjen gir deg opplevelsen du trenger for å bygge og forsvare deg mot noen av de mektigste spillerne, og det som gjør det så bra er at det hele er så enkelt, men likevel så vanskelig å komme seg rundt hindringer, dette spillet har tatt all min hat for mobil spill og gjennom det ut av vinduet fordi tro meg, det er fantastisk.
super sakte og kjedelig. altfor komplisert for et tårnforsvarsspill. tenk om du måtte lese en manual for BTD... også den tilfeldige musikken er så dårlig.
Hvorfor vil fyren bygge og ikke skyte selv om skurkene foran ham mens han bygger og hvorfor når du bygger hjørner på transportbåndet lager den ikke hjørner, men går rett veien du ikke vil at den skal gå og ikke lage et hjørne
Jeg tror dette spillet er perfekt. Det er som et puslespill og et strategispill som passer inn i ett, og prøver å finne ut hvordan du kan få de dyrebare ressursene med maksimal effektivitet, slik at du kan få en søt ressursutbetaling på slutten. En vakker måte å fordrive timene, uten problemer i det hele tatt. Vanskeligheten øker sakte over tid slik at du heller ikke ender opp med å kjede deg!
Dette er i bunn og grunn Factario Cross Tower Defense, men enda mer treg og griny fordi du må gjenoppbygge basen din *hvert* *enkelt* *nivå* (kopier og lim inn malfunksjonen hjelper, men nå spiller du mest MS Excel i stedet for et spill) . Jeg synes virkelig det ville vært morsommere om du lar oss *velge* om vi vil fortsette å spille fra min forrige base eller tilbakestille den for å tilbakestille fiendens trusselnivå tilbake til null. Deretter kan folk spille 5 nivåer av et kart og deretter bytte kart når det blir kjedelig.
Jeg elsker dette spillet, og jeg ønsket å starte på nytt fra begynnelsen, men spillet krasjer hele tiden og jeg vet ikke hvorfor. Jeg bruker en Samsung Galaxy s7. Den krasjer vanligvis etter at jeg lukker appen og den krasjet under det første oppdraget fordi jeg kunne gjøre hva som helst.
Jeg følte meg overrasket over oppdateringen av Mindustry. Grafikken er mye bedre, men jeg synes spillingen er dårligere enn Mindustry Classic. Ressursene er for få, spesielt for kull. I Mindustry Classic kan du lage kull ved å legge stein og vann. Men i nye Mindustry må du først kjøpe kultivator og legge vann i sporestaven. Deretter må du kjøpe sporepresse for å sette sporestang i olje. Til slutt må du kjøpe kullsentrifuge for å sette olje i kull. Det er skikkelig irriterende!
Mindustry የእንቅስቃሴ hjcq
Uansett hva du gjør, etterslepet etter at fienden gyter og tømmer batteriet ditt veldig raskt, og kan du gjøre det til offentlige servere i stedet for lokale
Dette er den første anmeldelsen jeg noen gang har skrevet, og jeg gjør det fordi kontrollene er så fryktelig forferdelige, å prøve å plassere transportører vil gi deg migrene. Med tanke på at dette er en sentral del av spillet, gidder jeg ikke å spille dette når det er andre spill der ute.
Devs slettet min siste anmeldelse, så jeg tenkte at jeg ville prøve den igjen. Fortsatt ikke et bra spill. Wave spawns er altfor raske, når du først kommer til wave 20 vil det ikke gi deg tid til å bygge opp igjen. Ikke nok materialer til våpnene på de kartene heller. Du bruker over en time på å komme dit og fienden ødelegger alt. Selv når du er på et annet kart, vil de komme og ødelegge det harde arbeidet ditt på de forrige kartene. Selv på et videospill som liker å få arbeidet sitt ødelagt når de trodde de var ferdige?
Et «tårnforsvar»-spill med en vri. Det er kjempegøy å sette opp alle forsyningslinjene og forsvarspunktene dine. Ekstremt allsidig, med flere måter å gjøre alt på, kan du nesten alltid gjøre opp for begrensede ressurser på et bestemt kart av en alternativ teknologi. utvikling. Dusinvis av mulige strategier gir en høy replay-verdi. Elsket det dere. Sterkt anbefalt.
Du kan gjøre hva som helst uten at det verken henger med å slå av eller gjøre 3000 forskjellige ting samtidig
Mindustry Acción rjx
Det slipper meg ikke engang forbi opplæringen. Den sitter fast på å levere en gjenstand til basen, selv om kobberet beveger seg inn i basen.